Čj - malé opakování, jaká písmena doplníme ( možná všem nepůjde spustit)19_-__tiskací_písmena_-_doplňovačka-_říjen.flipchart
- dnes trošku pokročíme, tato výuka v celku zabere více času (40 minut), a pustíme se do nového písmenka B,b - na úvod jedna prezentace:
Vitejte_v_Pismenkove,_pismeno_B.ppt
- otevřete Slabikář na str. 58, řekněte si slova na B ( z brýlí), vymalujte na obrázku nahoře to, co začíná na b ( pak i celý)
- rodiče přečtou básničku, děti hledají písmeno b,B a barevně zakroužkují ( kroužkovat b budeme na celé této stránce)
- ze str. 59 děti čtou slabiky v růžovém domečku ( řádky i sloupce, hledají podle zadání - slabika v druhém řádku ve třetím sloupci)
- str. 58 - čteme slova ...duby, boby.... - zakroužkujte ve všech slovech b
- skládáme slova pod obrázkem - 1.řádek=1.slabika slova - 2. řádek=2.slabika slova - barevně rozlišujeme slova ( děti to umí)
shrnutí další prezentací: VY_12_INOVACE_EUČIGJ-11-Písmeno-B.ppt
samostatná práce do sešitu: napiš 4 slova k otázce: Kdo je v lese? a 4 slova k otázce Kdo je v ZOO? ( rodiče zkontrolují a oznámkují)
Písanka str. 20: nejdříve prezentace http://pisanka.cz/download/psaci-h-obr/ ( stáhněte stránku písanky jako obrázek)
-přečtěte s dětmi, co píší
M - str. 31/ 3,4
- Terce_-_scitani_a_odcitani_do_20_p.doc