Ahoj osmáci.
Zdravím všechny v dalším školním-neškolním týdnu. Mám pocit, že už vás to doma příliš nebaví. Přiznávám, že bych byla taky daleko radši ve škole, ale nedá se nic dělat. Chválím všechny, kteří se úkoly snaží dělat svědomitě a včas.
Mám ještě prosbu - Upozorněte rodiče na text "Informace pro rodiče". Vše se bude ještě upřesňovat, ale najdou tam základní údaje o dalším postupu školy. Díky.
No a dáme se do toho:
MLUVNICE
Zapiš (nalep) do sešitu text podbarvený modře a pak udělej přiložená dvě cvičení: mluvnice text.odt
Upřesnění zadání: cvičení 5) věty si označte čísly a nakreslete graf 4. - 7. souvětí, kde určíte druh VV a označíte druh souřadného poměru (jako minulý týden). Čárky můžete doplňovat přímo do textu (přes kreslicí funkce)
cvičení 6) stačí jen doplnit čárky
A ještě jeden testík: testík.png
SLOH
Pustíme se (pomalu) do úvahy.
Do slohového sešitu si přepiš (nebo nalep): úvaha - do sešitu.odt
Pak si přečti text – příloha 1.png a příloha 2.png a splň následující úkoly:
a) Kdy je podle Roberta Fulghuma člověk dospělý? Souhlasíš s jeho tvrzením?
b) Podle vlastního názoru napiš další činnosti, které musí člověk zvládnout, aby byl považován za dospělého.
c) Co je pro tebe „nepopsatelné svinstvo“?
LITERATURA (tentokrát dobrovolně!!!)
Nejprve se podívejte na krátké video:
https://edu.ceskatelevize.cz/zarikadla-urknuti-uhranuti-5e442236e173fa6cb524aaf9
A úkol? Napište své zaříkávadlo proti koronaviru!
Mějte se, jak jen nejlépe to půjde! Příjemné dny a veselou mysl! do školy.odt K.