Pondělí 6. 4. 2020
Hezké pondělní ráno všem dětem i rodičům.
ČESKÝ JAZYK
Doplň správně počáteční písmena - ústně:
(A/a)déla (N/n)ováková, (K/k)amarád (P/p)etr, pes (B/b)aryk, (R/r)odina (N/n)ovákova, (P/p)laneta (Z/z)emě, (P/p)ohoří (K/k)rkonoše, (M/m)ěsto (B/b)rno, (Ř/ř)eka (O/o)dra
Doplň věty slovy, která vyjadřují, co kdo dělá.
Tatínek trávu.
Maminka zajímavou knížku.
Dědeček v křesle a rádio.
Babička sudoku.
Sestra úkol.
Kamarádi kopanou.
Já za nimi.
Náš pes po dvoře a .
Uč. str. 132/3 – vyhledej v textu slovesa – napsat do sešitu – vyfotit a poslat
Utvoř podstatná jména podle vzoru:
Vzor: kreslit – kreslení
zpívat –
číst –
lyžovat -
Matematika
Najdi chybné výsledky a oprav je: (vyfotit a poslat)
5 * 7 = 35 6 * 6 = 26 3 * 7 = 21
18 : 2 = 3 24 : 4 = 7 56 : 8 = 4
Narýsuj úsečku dlouhou 10 cm. Na kolik úseček dlouhých 3 cm ji můžeš rozdělit? Jak dlouhá úsečka zbývá? Svůj výpočet zkontroluj měřením.
http://rysava.websnadno.cz/matematika_3.roc/dele_zbytek4.htm
Čtení
Čítanka str. 79 - Nezdařený rybolov
Co měla liška napsané na cedulce?
Kam si cedulku připevnila?
Co udělala s cedulkou?