Pondělí 6.4.2020



Pondělí 6. 4. 2020

Hezké pondělní ráno všem dětem i rodičům.

ČESKÝ JAZYK

Doplň správně počáteční písmena - ústně:

(A/a)déla (N/n)ováková, (K/k)amarád (P/p)etr, pes (B/b)aryk, (R/r)odina (N/n)ovákova, (P/p)laneta (Z/z)emě, (P/p)ohoří (K/k)rkonoše, (M/m)ěsto (B/b)rno, (Ř/ř)eka (O/o)dra

 

Doplň věty slovy, která vyjadřují, co kdo dělá.

Tatínek                               trávu.

Maminka                             zajímavou knížku.

Dědeček                                           v křesle a                                          rádio.

Babička                              sudoku.

Sestra                                                úkol.

Kamarádi                                                        kopanou.

Já                                       za nimi.

Náš pes                                             po dvoře a                                                       .

 

Uč. str. 132/3 – vyhledej v textu slovesa – napsat do sešitu – vyfotit a poslat

 

Utvoř podstatná jména podle vzoru:

Vzor: kreslit – kreslení

zpívat –

číst –

lyžovat -

Matematika

Najdi chybné výsledky a oprav je: (vyfotit a poslat)

5 * 7 = 35                                                        6 * 6 = 26                                                        3 * 7 = 21

18 : 2 = 3                                                         24 : 4 = 7                                                         56 : 8 = 4

 

   Narýsuj úsečku dlouhou 10 cm. Na kolik úseček dlouhých 3 cm ji můžeš rozdělit? Jak dlouhá úsečka zbývá? Svůj výpočet zkontroluj měřením.

 

http://rysava.websnadno.cz/matematika_3.roc/dele_zbytek4.htm

 

Čtení

Čítanka str. 79 - Nezdařený rybolov

       Co měla liška napsané na cedulce?

       Kam si cedulku připevnila?

       Co udělala s cedulkou?

                              

  • přečti si kousek ze své knihy