Fulltextové vyhledávání

Týden 25. - 29. 5.



Milé děti a milí rodiče,
práci máte připravenou na celý týden. Prosím pošlete jen úkoly, kde je uvedena poznámka. Není v mých silám opravit víc prací. Děkuji za pochopení. MM

Český jazyk

Pondělí 
165/2 - ústně
165/2 - odpovědět ANO, NE, určit podmět a přísudek
166/4 a) písemně b) ústně c) písemně

Úterý
166/1a) ústně podměty a přísudky b) odpověz ústně
Přečíst poučku na str 167
167/2 a) pouze druhý odstavec b) ústně

Středa
168 poučka
168/1 přečíst
a) písemně b) písemně c) ústně d) ústně e) ústně
169 poučka 

Čtvrtek - prosím poslat
169/3 písemně
170/4 písemně
170/5 písemně dle zadání
poučka

Pátek
Pracovní_list2905.pdf

Matematika

Pondělí
140 - celá strana

Úterý - prosím poslat
141/1
141/2 přečti a nech si nadiktovat
141/3
141/4 a) b) c)

Středa
141/5
141/6
141/7
142/8

Čtvrtek
142/9
142/10
142/11
142/12

Pátek 
142/13
142/14
143/15
143/16

Angličtina

Slovní zásoba lekce 10: Lekce 10.docx

Učebnice str. 48 - prohlédni si zvířata, pokud je ještě neznáš, nauč se je (k výslovnosti můžeš použít google překladač, kde výslovnost uslyšíš)
První věta: This is a whale. It eats fish. Toto je velryba. Živí se rybami.
Prohlédni si stravu zvířat - rostliny, maso, hmyz, ryby, maso a ryby. Zkus přemýšlet o tom, které zvíře se jak stravuje.
Přepiš si tabulku do sešitu a pusť si nahrávku, zkus doplňovat čísla zvířat k písmenům. Uslyšíš zvuk, který ti napoví, co zvíře jí.

https://youtu.be/h4PgZPavhgA

Teď si pusť kontrolní nahrávku, kde bude místo zvuku celá věta.

https://youtu.be/CuVx-BwbOjU

Přečti si rozhovor dole v učebnici. Zkus si zahrát s rodiči nebo starším sourozencem. Jeden si v duchu myslí zvíře, druhý hádá: ptá se na barvu, velikost a stravu. Druhý může pomoci a říci něco o svém zvířeti sám.
Překlad rozhovoru:
Dívka: Je to zelené.
Kluk: Je to žába?
Dívka: Ne, není. Je to velké. Jí maso a ryby.
Kluk: Je to krokodýl!
Dívka: Ano, je.

Pracovní sešit: - prosím poslat
48/1 doplň zvířata z nabídky
48/2 spoj věty a pak věty napiš

Člověk a příroda

Učebnice str 89: Člověk jako ochránce i kazisvět.
Přečíst si celou tuto kapitolu a promluvit o tom, co sám děláš pro blaho přírody, případně, co by ještě šlo zlepšit. Vzpomeň si i na aktivity, které děláme ve škole v rámci Ekoškoly.

Pracovní list: Scan 25 May 2020 at 2.59 PM.pdf

Svět kolem nás

Učebnice str. 27 Moje rodina
Přečíst celou kapitolu. Odpovědět na otázky na konci kapitoly. Zaměřit se na to, kdo do rodiny patří, promluvit o tom, jak to funguje ve vaší rodině. Zmínit se o neúplné rodině a náhradní výchově.

Pracovní list: Scan 25 May 2020 at 2.58 PM.pdf