Ahoj, děti moje (skoro vlastní)!
Nevím, jak vy, ale než si takhle dopisovat, raději bych chodila do školy. Ale nedá se nic dělat, pustíme se do toho:
V pracovním listu (mluvnice) se ještě vrátíme k souřadným poměrům mezi větnými členy - cvičení 1), k PK několikanásobnému a postupně rozvíjejícímu – cvičení 2) a PK těsnému a volnému – cvičení 3). pracovní list 3..odt
Ve 2. a 3. jde hlavně o psaní čárek. To je důležité!
Literatura je opět jednoduchá – jen několik málo doplnění. Stačí poslat jen odpovědi. literatura 3..odt
Sloh – podívej se na str. 153 a 154 v učebnici. Do sešitu si udělej krátké výpisky. Neposílej, zkontrolujeme ve škole.
Protože se neuvidíme asi ještě dlouho a končí březen – měsíc knihy a internetu, pošltete mi i vámi vytvořený text s ekologickou tematikou. Pokud to nestihnete do konce tohoto týdne, prodlužuji termín do 8. dubna. Oprava mi bude trvat déle, buďte tedy trpěliví!
ZSV pokračujte v zapisování významných a zajímavých informací.Minulý týden jsem vám to zapomněla připomenout, ale snad to doženete.
Pak se podívejte na přiložený text (pokud můžete, vytiskněte a vložte do sešitu). ZSV temperament.png
Zkuste odpovědět na otázky, které tam najdete. Posílat nemusíte.
Mějte se co nejlépe, těším se na vaše výtvory! K.